Szanse i zagrożenia dla producentów opakowań w czasie gospodarczego spowolnienia
MACIEJ NAŁĘCZ, Analityk Sektorowy – Santander Bank
11.30 – 11.50
Jakie opakowania są nam potrzebne
VALERY KRIVOSHEY
11.50 – 12.10
Jak uczynić recyklingowalnymi opakowania z elastycznych tworzyw sztucznych
ANDRZEJ KORNACKI, Regional Sales Manager – Futamura
12.10 – 12.30
Technologie znakowania produktów i personalizacji opakowań w odniesieniu do bezpieczeństwa użytkownika i obecnych zmian gospodarczych
KRZYSZTOF NICZYPORUK, Dyrektor Zarządzający – Druk Serwis 24
12.30 - 12.50
Czy w myśl kosztów łącznych, projektowanie dla recyklingu jest
uzasadnione?
KONRAD NOWAKOWSKI, Prezes Izby – PIOIRO
12.50 – 13.00
Dyskusja
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszej strony. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Polityka prywatności.Cookie SettingsAccept
Manage consent
Privacy Overview
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Z tych plików cookie, pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może mieć wpływ na wygodę przeglądania.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Ta kategoria obejmuje wyłącznie pliki cookie, które zapewniają podstawowe funkcjonalności i zabezpieczenia witryny. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
Wszelkie pliki cookie, które mogą nie być szczególnie niezbędne do działania witryny i są wykorzystywane w szczególności do gromadzenia danych osobowych użytkownika za pośrednictwem analiz, reklam i innych treści osadzonych, są określane jako niepotrzebne pliki cookie. Wymagane jest uzyskanie zgody użytkownika przed uruchomieniem tych plików cookie w Twojej witrynie.